Θερινο Σχολειο

 

Η Ευρωπαϊκή Πανεπιστημιακή Συμμαχία INVEST/INVEST European University Alliance προσκαλεί φοιτητές* του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για να λάβουν μέρος στο INVEST 2022 Summer School με τίτλο «Διασφάλιση Ποιότητας Δημοσίων Υπηρεσιών στη Βιώσιμη Περιφερειακή Ανάπτυξη» / “Ensuring Quality Of Public Services in Sustainable Regional Development”, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την περίοδο 9 Μαΐου – 6 Ιουνίου 2022.

Το Summer School έχει την εξής δομή: (1) περίοδο δύο εβδομάδων [9-20/05/2022] που περιλαμβάνει προκαταρκτικές εργασίες και προπαρασκευαστικές διαλέξεις (παρέχονται εξ αποστάσεως με σύγχρονο και ασύγχρονο τρόπο) και (2) περίοδο μιας εβδομάδας όπου το εντατικό πρόγραμμα εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί στο Plovdiv της Βουλγαρίας [29/5-04/06/2022], δομημένο γύρω από 4 θεματικές ενότητες:

  • Ποιότητα στην Εκπαίδευση και Κατάρτιση
  • Κοινωνικές υπηρεσίες και κοινωνική ένταξη
  • Κοινωνική καινοτομία και βιώσιμη περιφερειακή ανάπτυξη
  • Κοινωνική επιχειρηματικότητα

Το INVEST 2022 Summer School προσφέρει στους φοιτητές ευκαιρίες για:

  • Μικτή μάθηση (blended learning)
  • Εξοικείωση με την έννοια των Living Labs, του ρόλου τους και των στόχων τους
  • Συνάντηση και αλληλεπίδραση με εμπειρογνώμονες από διάφορους τομείς της εκπαίδευσης, της έρευνας και της χάραξης πολιτικής (policy makers)
  • Συνεργασία σε διαπολιτισμικό πλαίσιο με συνομηλίκους από άλλες 4 ευρωπαϊκές χώρες
  • Περαιτέρω επέκταση των γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων
  • Να παρουσιάσουν τη δική τους δουλειά και επιτεύγματα
  • Να μάθουν περισσότερα για τη Βουλγαρία, τον πολιτισμό, την κουζίνα, τη φιλοξενία και την περιφερειακή της ανάπτυξη
  • 5 μονάδες ECTS

Όλες οι δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών και της διαμονής, καλύπτονται από το πρόγραμμα Erasmus+ και το έργο INVEST.
Περισσότερες πληροφορίες (course description, brochure, poster) και φόρμα εγγραφής μπορείτε να βρείτε εδώ https://www.invest-alliance.eu/en/Home/FormRegistration?code=2
Εγγραφές μέχρι 16/04/2022

*Επιλέξιμοι φοιτητές: Προπτυχιακοί (θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει δύο χρόνια σπουδών), MSc ή PhD φοιτητές.

Nicholas S. Samaras
Professor
Department of Digital Systems
University of Thessaly
Gaiopolis Campus
Periferiaki Trikalon
Larissa, 41500
Greece
Tel: +302410684399
fax: +302410684573
URL: https://ds.uth.gr/en/staff-en/faculty-en/nicholas-samaras/

 

 


 

2018 SUMMER SCHOOL ON FUZZY COGNITIVE MAPS, MAY 21-25, LARISA, GREECE 

2018 Summer School on Fuzzy Cognitive Maps 

Summer School website: www.fcm-summerschool.com May 21-25, 2018 (5 days)

Organized by Assoc. Prof. Elpiniki Papageorgiou Dep. of Computer Science, University of Thessaly Lamia, Greece epapageorgiou@teiste.grepapageorg@cs.uth.gr www.epapageorgiou.com
This five-day Summer School deals with the principles, assumptions, models, learning algorithms, convergence issues, strengths, limitations, applications of Fuzzy Cognitive Maps (FCM) and new web-based and open-source software tools for them. All computer experiments and hands on will be based on the web-based tool and other open-source codes for FCM inference and learning developed and supervised by Organizer (in R and GitHub).

Summer School Scope
 Is dedicated to providing participants on deep insights in fundamentals, inference approaches, modeling           methods, learning algorithms, optimization, prediction and decision making issues for FCMs

 Hands on exercises and real case studies using codes developed by organizers and webbased, new open-source tools for modeling, inference and decision making

 Participants will bring their own problems from different application domains and through our expertise we will try to provide suggestions to reach reliable solutions.

 Web-based software tool, called FCM wizard, will be fully accessible by participants which will be able to experimented with this, investigate and perform their real case problems. (see www.fcmwizard.com)
Registration (420 euro) Registration includes attendance to the summer school, materials, software tools, exercises, coffee breaks, lunches and a social activity. Registration fees also include a full version of webbased tool FCM WIZARD, which will be used for the practical computer exercises, and for any real problems that attendees want to solve and reach decisions.

 For students (including PhD students): 420 EUR  For other academics (including postdocs): 500 EUR  For professionals: 600 EUR
Important Dates  Application submission opening: December 1st, 2017  Deadline for Application: April 15th, 2018

 Early registration deadline: April 30th, 2018

Target audience
2018 SUMMER SCHOOL ON FUZZY COGNITIVE MAPS, MAY 21-25, LARISA, GREECE
The ideal number of participants is about 50. The summer school will host: a) young researchers who wish to achieve a thesis on the subject or to carry on a personal work which uses FCM or to in-depth their knowledge in this discipline in order to complete their training, and b) academics and scientists from research community that have an interest in using FCMs, either as a theoretical framework or as a methodology and tool for applied research, engineering, industrial applications, environmental management, medical decision support, computer science etc.

Language
The official language of the School is English. Unfortunately, we cannot provide any simultaneous translation.

How to Apply
The summer school invites applications from academics, new generation researchers, applied researchers to use the FCM methodology, doctoral students and postdocs, professionals interested in learning about Fuzzy Cognitive Maps in modelling, prediction, classification and decision support. You need not yet have any experience in Fuzzy Cognitive Maps. Students can be from any area of research. Advanced masters level students can also apply.

Deadline for applications is April 30th, 2018.

Organizer & Course Leader: Prof. Elpiniki Papageorgiou, TEI of Sterea Ellada, Larisa, Greece

Structure: 32h course; 5 days; approximately 6h/day

Contact Information
Assoc. Professor Elpiniki I. Papageorgiou Department of Computer Engineering Technological Educational Institute of Sterea Ellada 3o Km Old National Road Lamia-Athens, TK 35100, Lamia, Greece Phone : (+30)22310 60255 (office) web : http://www.epapageorgiou.com e-mail: epapageorgiou@teiste.gre.i.papageorgiou75@gmail.com

 

 

Summer School on Fuzzy Cognitive Maps


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ολοκλήρωση διαλέξεων και εργασιών του Θερινού Σχολείου στα Ασαφή Γνωστικά Δίκτυα

με τίτλο «Ασαφή Γνωσιακά Δίκτυα: Μέθοδοι, Αλγόριθμοι Εκμάθησης και Υπολογιστικά Εργαλεία για Μοντελοποίηση και Λήψη Αποφάσεων»

4-8 July 2016 (5 days)

image1

Θερινό Πανεπιστήμιο στα Ασαφή Γνωστικά Δίκτυα για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο πραγματοποιήθηκε στο Βόλο από την Επίκουρο Καθηγήτρια Ελπινίκη Παπαγεωργίου του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας και Επιστημονική Συνεργάτης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

20160713 AsafiGD Photo3

Δρ. ElpinikiPapageorgiou

Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας και

Επιστημονική Συνεργάτης στο Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Λαμία, Ελλάδα

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.”>epapageorgiou@teiste.grΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.”>epapageorg@cs.uth.gr

www.epapageorgiou.com

 

Για πρώτη φορά παγκοσμίως διοργανώθηκε από την Ελληνίδα και Λαρισαία Επίκουρο Καθηγήτρια Ελπινίκη Παπαγεωργίου του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας, αλλά παράλληλα και Επιστημονική Συνεργάτης του Τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας το Θερινό Πανεπιστήμιο στα «Ασαφή Γνωστικά Δίκτυα» με τίτλο «Ασαφή Γνωστικά Δίκτυα: Μεθοδολογίες, Αλγόριθμοι, Εφαρμογές και Εργαλεία Λογισμικού βασισμένα στη Μεθοδολογία για Λήψη Αποφάσεων» το οποίο ξεκίνησε στις 4 Ιουλίου και ολοκληρώθηκε με επιτυχία στις 8 Ιουλίου, στο Βόλο στο ξενοδοχείο Ξενία, υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Στο Θερινό Πανεπιστήμιο συμμετείχαν 35 επιστήμονες από όλο τον κόσμο, υποψήφιοι διδάκτορες, μεταδιδακτορικοί φοιτητές και Καθηγητές από διαφορετικές χώρες, από Αμερική, Αγγλία, Ισπανία, Ολλανδία, Φιλανδία, Βέλγιο, Γερμανία, Γαλλία, Λιθουανία, Ιραν, Ινδία, Κούβα, και Τουρκία, που ήθελαν να διδαχθούν αυτή την ευέλικτη υπολογιστική μέθοδο της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά και να επεκτείνουν τις γνώσεις τους πάνω στα ασαφή γνωστικά δίκτυα, δίνοντας τους έτσι τη δυνατότητα να τα εφαρμόσουν στα προβλήματα που διερευνούν.

Πρόκειται για μια εξειδικευμένη μεθοδολογία τεχνητής νοημοσύνης, η οποία συνιστά ένα πολύτιμο εργαλείο μοντελοποίησης και διαχείρισης γνώσης από εμπειρογνώμονες για την ανάπτυξη συστημάτων λήψης αποφάσεων. Μέχρι σήμερα έχει εφαρμοστεί σε πάρα πολλά πεδία από τον έλεγχο συστημάτων, την πρόβλεψη αγροτικής παραγωγής, μέχρι την επιχειρηματικότητα αλλά και την ιατρική.

Στα πλαίσια του Θερινού Πανεπιστημίου, αρχικά πραγματοποιήθηκαν διαλέξεις στις βασικές έννοιες και υπολογιστικές τεχνικές για τις μεθοδολογίες μοντελοποίησης, για αλγορίθμους εκμάθησης/εκπαίδευσης, βελτιστοποίησης και σύγκλισης των Ασαφών Γνωστικών Δικτύων, δίνοντας στη συνέχεια ιδιαίτερη βαρύτητα σε πραγματικές περιπτώσεις χρήσης των αλγορίθμων χρησιμοποιώντας το νεό (και παγκοσμίως μοναδικό) εργαλείο λογισμικού που ονομάζεται FCM Wizard (www.fcmwizard.com). Τις δυο τελευταίες μέρες διερευνήθηκε η εφαρμογή των Ασαφών Γνωστικών Δικτύων σε συγκεριμένα προβλήματα λήψης αποφάσεων που ενδιέφεραν τους συμμετέχοντες από το χώρο του περιβάλλοντος και της διαχείρισης νερού και ενέργειας, του αγροδιατροφικού τομέα, της επιχειρηματικότητας, της βιομηχανίας, των τηλεπικοινωνιών και της ιατρικής. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα, και μάλιστα σε πραγματικά και πολύπλοκα προβλήματα με μεγάλο αριθμό παραγόντων που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, όπου άλλες υπολογιστικές τεχνικές δυσκολευονται να τα μοντελοποιήσουν.

Η κα. Παπαγεωργίου θα ήθελε να τονίσει το ενδιαφέρον που υπήρξε από όλους τους συμμετέχοντες, καθώς και την προτροπή τους να συνεχιστεί η διοργάνωση αυτού του Θερινού Σχολείου και την επόμενη χρονιά στην Ελλάδα από την ίδια. Πιστευει ότι θα πρέπει να συνεχίσει την οργάνωση αυτού του Θερινού Πανεπιστημίου στα Ασαφή Γνωστικά Δίκτυα, λόγω της εμπειρίας της και της αναγνωρισημότητάς της στη συγκεκριμένη μεθοδολογία τα τελευταία 14 χρόνια που ασχολείται, λόγω της αύξησης της εφαρμογής τους τα τελευταία 10 χρόνια σε διάφορους τομείς, το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των νέων ερευνητών, μεταπτυχιακών και διδακτόρων να ασχοληθούν με αυτή τη μεθοδολογία που είναι χρήσιμη και εύκολη στη μοντελοποίηση και διαχείριση της γνώσης για συστήματα λήψης αποφάσεων, καθώς και λόγω της μεγάλης ζήτησης των αλγορίθμων της και του εργαλείου λογισμικού που ανέπτυξε τα τελευταία χρόνια, από διάφορους μεταπτυχιακούς και επιστήμονες σε όλο τον κόσμο.

Για περισσότερες πληροφορίες και υλικό απευθυνθείτε στην κα. Ελπινίκη Παπαγεωργίου

epapageorgiou@teiste.grΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.“>e.i.papageorgiou75@gmail.com

image3

Η Επικ. Καθηγήτρια Ελπινίκη Παπαγεωργίου, με βάση τα στοιχεία που παρουσιάζονται στους διεθνείς δείκτες αναγνωρισημότητας επιστημονικού έργου (scopus και ISI Web of Science) είναι πρώτη σε παγκόσμιο επίπεδο σε αριθμό επιστημονικών εργασιών που σχετίζονται με τα Ασαφή Γνωστικά Δίκτυα (>168 εργασίες) σε διεθνή περιοδικά με υψηλό Impact factor και συνέδρια, καθώς και αναγνώρισης του επιστημονικού της έργου μέσω ετεροαναφορών από τρίτους ανεξάρτητους ερευνητές (>1700 ετεροαναφορές από 26 διαφορετικές χώρες). Η κα. Παπαγεωργίου έχει εργαστεί σε πολλά ερευνητικά ευρωπαϊκά έργα που σχετίζονται με την ανάπτυξη συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων, ευφυών αλγορίθμων για λήψη αποφάσεων και πρόβλεψη με τη χρήση ασαφών γνωστικών δικτύων, τεχνικών εξόρυξης δεδομένων, έμπειρα και ευφυή συστήματα. Τα τελευταία 7 χρόνια εργάστηκε σε πέντε μεγάλα Ευρωπαϊκά Προγράμματα FP6 και FP7, καθώς και σε 4 εθνικά ερευνητικά έργα (Πυθαγόρας ΙΙ, Μετάγνωση, Αριστεία ΙΙ, Αρχιμήδης ΙΙΙ) στην ανάπτυξη ευφυών συστημάτων, συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων και αλγορίθμων υπολογιστικής νοημοσύνης σε διάφορους τομείς, ένω πρόφατα εγκρίθηκε για χρηματοδότηση ένα ερευνητικό έργο Horizon2020 στο οποίο συμμετέχει και έχει προτείνει τη μεθοδολογία των Ασαφών Γνωστικών Δικτύων σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας που είναι βασικός εταίρος στο έργο.

image4

Θερινό Πανεπιστήμιο στα Ασαφή Γνωστικά Δίκτυα για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο πραγματοποιήθηκε στο Βόλο από την Επίκουρο Καθηγήτρια Ελπινίκη Παπαγεωργίου του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας και Επιστημονική Συνεργάτης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

20160713 AsafiGD Photo3

 

 

 

Δελτίο Τύπου – Ανακοίνωση

Οργάνωση

Θερινού Σχολείου στα Ασαφή Γνωσιακά Δίκτυα

με τίτλο

«Ασαφή Γνωσιακά Δίκτυα: Μέθοδοι, Αλγόριθμοι Εκμάθησης και Υπολογιστικά Εργαλεία για Μοντελοποίηση και Λήψη Αποφάσεων»

4-8 Ιουλίου 2016 (ημέρες)

Τόπος: Βόλος, DOMOTEL XENIA VOLOS, Ελλάδα

http://www.domotel.gr/hotel/4/XeniaVolos?lang=gr

Δρ. Ελπινίκη Παπαγεωργίου

Τμήμα Πληροφορικής

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Λαμία

epapageorgiou@teiste.grepapageorg@cs.uth.gr

www.epapageorgiou.com

Το Θερινό Σχολείο – Περιγραφή

Το θερινό σχολείο στα Ασαφή Γνωστικά Δίκτυα (ΑΓΔ) έχει ως στόχο να παρέχει στους συμμετέχοντες ουσιαστικές γνώσεις και υπολογιστικές τεχνικές για τις βασικές εννοιες, μεθοδολογίες μοντελοποίησης, αλγορίθμους εκμάθησης/εκπαίδευσης, βελτιστοποίησης και σύγκλισης των Ασαφών Γνωστικών Δικτύων, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην πραγματοποίηση πραγματικών περιπτώσεων χρήσης χρησιμοποιώντας αλγορίθμους και κώδικες που υπάρχουν στη βιβλιογραφία, καθώς και το νεό (και παγκοσμίως μοναδικό) εργαλείο λογισμικού που ονομάζεται FCM Wizard. Ποικίλες εφαρμογές σε διαφορετικούς τομείς έρευνας και τεχνολογίας θα διερευνηθούν και θα μοντελοποιηθούν με τη χρήση των προηγμένων τεχνικών ΑΓΔ.

 

Τι είναι τα Ασαφή Γνωσιακά Δίκτυα:

Τα Ασαφή Γνωσιακά Δίκτυα είναι γράφοι μοντελοποίσης και αναπαράστασης γνώσης που διαθέτουν μηχανισμούς ανατροφοδότησης και αλγορίθμους εκπαίδευσης. Συνδυάζουν τα βασικά χαρακτηριστικά της Ασαφούς Λογικής, Νευρωνικών Δικτύων, Έμπειρων Συστημάτων, Σημασιολογικών Δικτύων, και γνωσιακών χαρτών, κερδίζοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια σε θέματα μοντελοποίησης και λήψης αποφάσεων. Αποτελούνται από κόμβους που συνδεόνται με βάρη μεταξύ τους.

Από την προοπτική της τεχνητής Νοημοσύνης, τα ΑΓΔ είναι δυναμικά δίκτυα με δυνατότητες μάθησης, όπου αν όλο και περισσότερα δεδομένα είναι διαθέσιμα για τη μοντελοποίηση του προβλήματος, το σύστημα προσαρμόζεται καλύτερα και επιτυγχάνει μια βέλτιστη ή αποδεκτή λύση. Το ερευνητικό ενδιαφέρον πάνω σε αυτά επιταχύνθηκε λόγω των δυναμικών χαρακτηριστικών τους και των ικανοτήτων μάθησης. Αυτές οι δυνατότητες τα καθιστούν ιδιαίτερα χρήσιμα για την μοντελοποίηση, την ανάλυση και τη λήψη αποφάσεων σε διάφορους τομείς, όπως έλεγχος, ιατρική, τηλεπικοινωνίες, στρατηγικός σχεδιασμός, επιχειρηματική ευφυϊα κτλ.

Στα πλαίσια του θερινού σχολείου θα πραγματοποιηθούν χρήσιμες ασκήσεις σε περιπτώσεις χρήσης και πραγματικά προβλήματα σε θέματα, μοντελοποίησης, πρόβλεψης και λήψης αποφάσεων. Επίσης θα διερευνηθεί η χρησιμότητα και εφαρμογή των ΑΓΔ σε διάφορα προβλήματα που ενδιαφέρουν τους συμμετέχοντες. Τα αποτελέσματα που θα προκύψουν από τη χρήση των Ασαφών Γνωσιακών Δικτύων θα δημοσιευθούν σε ειδικό τεύχος περιοδικού Υπολογιστικής Νοημοσύνης.

 

Σε ποιους απευθύνεται:

Απευθύνεται σε όλους τους ερευνητές, μεταπτυχιακούς, υποψήφιους διδάκτορες και μεταδιδακτορικούς, καθώς και ακαδημαικό και επιστημονικό προσωπικό Πανεπιστημίων και Ερευνητικών Κέντρων, που ενδιαφέρονται να γνωρίσουν τις δυνατότητες μοντελοποίησης και λήψης αποφάσεων των ΑΓΔ.

 

Πληροφορίες – Εγγραφή

Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το Θερινό Σχολείο και τις δυνατότητες εγγραφής βρίσκονται στην ιστοσελίδα: www.fcmwizard.com/SummerSchool/

Για τους Έλληνες φοιτητές, μεταπτυχιακούς, υπ. διδάκτορες και μεταδιδακτορικούς, που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το Θερινό Σχολείο, υπάρχει ειδική μειωμένη τιμή εγγραφής.

 

Επικοινωνία – Υπεύθυνη Οργάνωσης

Δρ. Ελπινίκη Ι. Παπαγεωργίου

  • Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας
  • Επιστημονικός Συνεργάτης Τμήματος Πληροφορικής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

 

Φώτο και συνοπτική περιγραφή…

elpiniki

Η Δρ. Ελπινίκη Παπαγεωργίου είναι απόφοιτη του τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών (1997), κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Ιατρική Φυσική του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών (2000) και κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών (Σεπτ. 2004). Μετά τη λήψη του διδακτορικού της πραγματοποίησε μεταδιδακτορική έρευνα στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του ίδιου πανεπιστημίου εστιασμένη στην ανάπτυξη καινοτόμων μοντέλων και αλγορίθμων βασισμένων σε Εύκαμπτες Υπολογιστικές Τεχνικές για την Ανάπτυξη Συστημάτων Λήψης Αποφάσεων. Τον Απρίλιο του 2008 διορίστηκε ως Καθ. Εφαρμογών στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Λαμίας και τον Νοέμβριο του 2013 εξελίχθηκε στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή στο ίδιο Τμήμα.

Έχει συμμετάσχει για περισσότερο από 15 χρόνια ως ερευνήτρια σε διάφορα ερευνητικά έργα, διεθνή και εθνικά, που σχετίζονται με την ανάπτυξη συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων, ευφυών αλγορίθμων για λήψη αποφάσεων και πρόβλεψη, τεχνικές εξόρυξης δεδομένων, έμπειρα και ευφυή συστήματα. Τα τελευταία 8 χρόνια εργάστηκε σε τέσσερα μεγάλα Ευρωπαϊκά Προγράμματα FP6 και FP7, που είναι τα εξής: FP7-ICT-2013-11 ISS-EWATUS, FP7-ICT-2011 USEFIL, FP7-ICT-2007-1 DEBUGIT, FP6-SESAME, καθώς και σε 4 εθνικά ερευνητικά έργα (Πυθαγόρας ΙΙ, Μετάγνωση, Αριστεία ΙΙ, Αρχιμήδης ΙΙΙ) στην ανάπτυξη ευφυών συστημάτων, συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων και αλγορίθμων υπολογιστικής νοημοσύνης σε διάφορους τομείς.

Έχει πραγματοποιήσει μια Μονογραφία (συγγραφή Βιβλίου), 164 δημοσιεύσεις, 60 σε επιστημονικά περιοδικά παγκοσμίως αναγνωρισμένα ως έγκυρα με ImpactFactors, 4 αυτοδύναμες εργασίες, 90 εργασίες σε συνέδρια (20 εξ αυτών σε IEEEconferences) και 14 σε κεφάλαια βιβλίων. Έχει λάβει1486 ετεροαναφορές από τρίτους ανεξάρτητους ερευνητές από 28 διαφορετικές χώρες παγκοσμίως και ο δείκτης αναγνωρισιμότητας της επιστημονικής της δραστηριότητας, είναι h-index=21(fromscopus).

 

     gr fcmschool 001